(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NDVMR27');

Jak skonfigurować płatność w Facebook Ads?

Podpinamy kartę do konta reklamowego

Chcesz wystartować z reklamami na Facebooku? Nieważne, czy działasz samodzielnie, czy z pomocą agencji, konieczne będzie skonfigurowanie płatności za reklamy. Najczęściej jest to karta płatnicza, rzadziej PayPal.

Kilka ważnych informacji o płatnościach na Facebooku

  1. Nowe konta reklamowe oferują Ci 3 rodzaje płatności: kartę debetową lub kredytową, PayPal oraz środki na reklamę z kuponu. Te ostatnie możesz otrzymać od Facebooka np. w ramach rekompensaty za błąd techniczny. 
  2. Obawiasz się pobrania zbyt dużej kwoty z Twojej karty? Bez stresu. Jedyne, na co musisz uważać, to ustawienie odpowiedniego budżetu podczas tworzenia reklam. Facebook pobiera z karty dokładnie tyle, ile wydasz na swoje reklamy. 
  3. Pamiętaj, by regularnie zasilać kartę niezbędnymi środkami. Dzięki temu unikniesz przykrych niespodzianek! Jeśli środków na karcie zabraknie, a płatność będzie nieuregulowana, reklamy zostaną wstrzymane.

Jak w kilku krokach podpiąć kartę do Facebook Ads?

Najpierw musimy dostać się do Ustawień płatności. Nie wszyscy mają ten sam wygląd Menadżera Firmy, dlatego zawsze jest kilka opcji, by dostać się do wybranej funkcji Facebooka.

Kliknij tutaj lub wejdź na stronę https://business.facebook.com, a następnie kliknij na ikonkę trzech kresek z panelu po lewej stronie i wybierz Rozliczenia.

W prawym górnym rogu znajdziesz Ustawienia płatności.

Teraz kliknij Dodaj metodę płatności i wprowadź dane swojej karty, a następnie wybierz opcję Zapisz.

Gratulacje, karta podpięta! Pamiętaj jednak o jeszcze jednej kwestii. Tuż pod Metodami płatności zobaczysz Aktywność dotyczącą płatności oraz Informacje o firmie. I to właśnie przy tej trzeciej sekcji kliknij Edytuj i od razu wprowadź prawidłowe dane o swojej firmie. 
Dzięki temu faktury z Facebooka będą wystawione na dane Twojej firmy, a nie puste. Pamiętaj też o ustawieniu waluty PLN i strefy czasowej GMT +2:00 czasu Warszawy. 

A może potrzebujesz pomocy technicznej profesjonalistów? Napisz na biuro@dynamite-studio.pl — chętnie Ci pomożemy

Szukasz profesjonalnych rozwiązań?

Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaufali nam