Reklama AdWords

skuteczne kampanie AdWords

Reklama AdWords to realne zyski

Kampanie AdWords to najlepszy sposób na szybkie pozyskanie klientów. Możesz skutecznie rywalizować i zagwarantować sobie pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Pomożemy Ci w realizacji tych celów, a jednocześnie będziemy efektywnie zarządzać Twoimi pieniędzmi. Stworzymy dla Ciebie skuteczne reklamy obejmujące linki sponsorowane, reklamy banerowe i remarketing, a także kampanie na YouTube oraz Gmail. Nasze kampanie AdWords zwiększą Twoje zyski!

Certyfikat Google AdWords

Postaw na certyfikowanych specjalistów!

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google

Co nas wyróżnia?

  •  
     
     

    Analiza rynku i słów kluczowych

    Start każdej kampanii AdWords poprzedzamy starannym doborem najlepszych fraz. Zwracamy uwagę zarówno na efekty jak i na koszty działań.

  •  
     

    Analiza ruchu na stronie

    Możesz powierzyć nam analizę zachowania klientów na Twojej stronie, by udoskonalać witrynę oraz kampanię AdWords pod względem efektywności.

  •  
     
     

    Dopracowana grafika

    Twoje reklamy będą opracowywane przez doświadczonego grafika, by maksymalizować zainteresowanie potencjalnych klientów

  •  
     
     

    Ciągła optymalizacja kampanii

    Stale badamy efektywność naszych reklam AdWords, bo w dzisiejszych czasach to klucz do sukcesu. Reagujemy na bieżąco by maksymalizować efektywność Twoich pieniędzy.

  •  
     
     

    Kampanie AdWords, które żyją

    Dbamy o to by Twoje kampanie podążały za ofertą i priorytetami. Twoje oferty specjalne i promocje oraz potrzeby biznesowe zawsze będą miały odzwierciedlenie w naszych kampaniach.

  •  
     
     

    Jesteśmy blisko naszych Klientów

    Jesteśmy stale do Twojej dyspozycji. Sprawna komunikacja jest elementem, do którego przykładamy szczególną uwagę. 

Profesjonalne rozwiązania nie muszą być drogie

Zamów bezpłatną wycenę

Oferujemy kompleksową obsługę kampanii AdWords

Linki sponsorowane
w wyszukiwarce

Kampanie reklam tekstowych wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google

Reklamy banerowe
w sieci reklamowej

Reklamy graficzne i tekstowe wyświetlane na milionach stron internetowych

Kompleksowy
Remarketing

Kampanie „śledzące” użytkowników, którzy odwiedzili już stronę

Google Zakupy
Merchant Center

Reklamy dla sklepów internetowych

Dynamiczne
Kampanie video

Reklamy video wyświetlane na YouTube

Precyzyjne
Kampanie zagraniczne

Reklamy skierowane na dowolne kraje
Reklama AdWords

Kampanie Adwords to olbrzymi potencjał reklamowy w rozsądnych pieniądzach

  •  
     
     

    Natychmiastowa obecność na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Reklama AdWords to szansa na szybkie pozyskanie klientów.

  •  
     
     

    Precyzyjnie docierasz do ludzi, którzy szukają Twoich usług lub produktów. A dziś w sieci szukamy praktycznie wszystkiego.

  •  
     
     

    Możliwość zmierzenia rezultatów tej formy reklamy daje komfort, że nie strzelasz kulą w płot. Kampanie AdWords nie wymagają ogromnych nakładów i długiego czasu by wyciągać poprawne wnioski.

  •  
     
     

    Elastyczność w działaniu, która pozwala ograniczyć lub rozszerzyć reklamę w zależności od Twoich potrzeb.

  •  
     
     

    Nie dajesz osobie zapomnieć klientom, którzy już byli na Twojej stronie i mogą łatwo powrócić by skorzystać z oferty, bo nasze kampanie AdWords w standardzie wzbogacamy o remarketing

Reklama AdWords to narzędzie dla małych i średnich przedsiębiorców. Możesz skutecznie rywalizować z największymi

  •  
     
     

    O pozycjach reklam nie decydują jedynie budżety, ale również jakość i trafność reklam oraz strony docelowej

  •  
     
     

    Reklama AdWords doskonale sprawdza się w działaniach lokalnych, gdzie mniejszy budżet nie będzie przeszkodą,

  •  
     
     

    Precyzyjnie, przemyślanie dobrane frazy, to niższe koszty w porównaniu z ogólnymi, często nieskutecznymi hasłami.

  •  
     
     

    Reklama Adwords to permanentna optymalizacja, a wspomagana ręką specjalisty jest lepsza niż masowe rozwiązania.

AdWords
AdWords

Jak pracujemy nad Twoją kampanią Adwords?

  •  
     
     

    Ustalamy priorytety – podczas rozmowy ustalamy kluczowe obszary, które chcesz promować. Twoje wytyczne i wskazówki posłużą nam do zaproponowania fraz kluczowych oraz form reklamy

  •  
     
     

    Dopracowujemy szczegóły - Na podstawie uzyskanych od Ciebie informacji budujemy kampanię, której elementy podlegają Twojej akceptacji

  •  
     
     

    Start kampanii – gotowa kampania zostaje uruchomiona, a ledwie chwilę później rozpoczyna się…

  •  
     
     

    Optymalizacja – Wszystkie kampanie AdWords wymagają optymalizacji, bi nie ma dwóch takich samych firm, dwóch takich samych stron docelowych, a rynek podlega ciągłym zmianom. Mierzymy efekty i analizujemy ruch, by wprowadzić przemyślane działania optymalizujące.

  •  
     
     

    Cykliczne raportowanie – co miesiąc uzyskujesz od nas raport z wykorzystania środków oraz efektów kampanii AdWords

Koszt obsługi już od 200 zł miesięcznie

Oferujemy atrakcyjne stawki za obsługę reklam AdWords ponieważ dzięki doświadczeniu i wiedzy popartej certyfikatami od Google możemy optymalnie prowadzić nasze działania. Skontaktuj się z nami, wspólnie dobierzemy najlepsze frazy by optymalnie pokierować Twoją kampanią. Nasz cel to maksymalizacja Twoich zysków, które przełożą się na możliwości rozszerzenia współpracy.

Zapytaj o ceny kampanii adwords

Zamów bezpłatną wycenę

Najczęściej zadawane pytania

  •  
     
     

    Czy kampanie adwords w wersji lokalnej są tańsze niż ogólnopolskie?

    Wszystko zależy od fraz. Dla przykładu fraza kampanie adwords łódź lub reklama adwords warszawa będą z pewnością droższe niż kampanie adwords płock. Jeśli chcesz reklamować się lokalnie masz do dyspozycji mniej popularnych haseł niż w szerszych działaniach. Dlatego niezbędny na nie budżet będzie mniejszy.

    Idąc dalej tym tropem, jeśli chcesz działać szerzej niż w jednej lokalizacji, ale Twój budżet na to nie pozwala, to jedną z koncepcji jest ograniczenie zasięgu działania. W tym przypadku na podstawie własnych doświadczeń możesz nam powiedzieć skąd najczęściej pozyskujesz klientów i to będą dla nas priorytetowe destynacje.

  •  
     
     

    Jak szybko zobaczę efekty reklamy AdWords?

    Praktycznie od ręki. Po przygotowaniu przez nas kampanii Google potrzebuje zwykle maksymalnie kilku godzin by rozpocząć ich wyświetlanie. Niezależnie czy są to linki sponsorowane, reklamy graficzne, czy video. W praktyce oznacza to, że klientów możesz pozyskiwać z dnia na dzień.

  •  
     
     

    Czy reklamować można każdą witrynę?

    Co do zasady, „typowe” formy działalności można reklamować bez ograniczeń. Ograniczenia obejmują kontrowersyjne formy działalności, jak i te niezgodne z prawem. Nie uzyskamy zgody Google na reklamy AdWords, które obejmują broń, dopalacze, produkty podrabiane itp.

  •  
     
     

    Czy mogę zdecydować się tylko na niektóre formy reklamy?

    Tak, realizujemy wszystkie formy kampanii AdWords, ale to Ty wskazujesz priorytety działania, np. wybierasz linki sponsorowane albo zakupy Google. Wszystkie formy kampanii można łączyć wg. uznania. Podpowiadamy, doradzamy, ale zawsze trzymamy się wspólnie ustalonych wytycznych.

  •  
     
     

    Czy jeśli moja strona jest dobrze wypozycjonowana reklama AdWords ma sens?

    Zazwyczaj mało prawdopodobne jest, by w ramach pozycjonowania strony uzyskać doskonałe wyniki na wszystkie frazy. W takich okolicznościach AdWords to doskonałe uzupełnienie Twojej promocji. Z wykorzystaniem narzędzia zdefiniujemy wartościowe frazy, na które nie jesteś wysoko. Będą one priorytetem na starcie kampanii. Zwróć również uwagę, czy konkurencja nie reklamuje się w AdWords z użyciem Twojej marki. Jeśli tak jest, warto i tą przestrzeń zagospodarować.

  •  
     
     

    Czy reklama w Google ma sens skoro ludzie nie klikają w reklamy?

    Część ludzi faktycznie nie klika, ale duża grupa nadal kieruje swój wzrok w pierwszej kolejności na linki sponsorowane. Założenie, że nikt w nie klika to oczywiście stereotyp. Należy pamiętać, że wyniki wyszukiwania kiedyś i dziś to zupełnie dwie różne historie. Kiedyś reklama wyraźnie odróżniała się od wyników organicznych. Dziś są do siebie bliźniaczo podobne.

  •  
     
     

    Ile muszę przeznaczyć na kampanie AdWords?

    Każda branża jest inna, a jednym z elementów przygotowania do kampanii jest określenie jej potencjału kosztowego. Oszacujemy budżety, a jeśli okaże się, że masz większe lub mniejsze środki, odpowiednio skorygujemy jej zasięg. W praktyce minimalna kwota, z którą rozpoczynamy współpracę to budżet 500 zł.

  •  
     
     

    Czy prowadzenie reklamy w AdWords wymaga angażowania agencji?

    Przymusu oczywiście nie ma, ale specjalista AdWords to zawód, którego człowiek się uczy. Jeśli zajmujesz się własnym biznesem, to nie masz czasu na zgłębianie wiedzy w tym temacie, potwierdzanie jej certyfikatami itp. Kampanie AdWords wymagają stałej optymalizacji i wiedzy, by środki były wydawane efektywnie. Reklama AdWords, czyli środki dla Google są wielokrotnie większe niż koszty samej obsługi, więc w trosce o te pierwsze nie warto oszczędzać na tych drugich.

  •  
     
     

    Czy kampanie AdWords zawsze skutkują?

    Pewnikiem jest to, że płacisz za wejście na stronę, obejrzenie video lub inne formy interakcji. Innymi słowy, klient ma możliwość zapoznania się z Twoja ofertą. Czy z niej skorzysta? Czy jest ona atrakcyjna? To wszystko zależy od upodobań i wyborów klienta. Kluczowe jest to, że można analizować ruch pozyskany z reklam. Jeżeli wejść jest sporo, ludzie przeglądają zakładki, a nie dzwonią, to może nie widzą numeru? Nie piszą? Może formularz kontaktowy nie działa? Brak reakcji ze strony klientów można dość szybko zdiagnozować i wprowadzić udoskonalenia strony, formularza, czy samej oferty.

  •  
     
     

    Czy reklama AdWords ma sens skoro ja nie pozyskuję klientów przez Internet?

    Prawdopodobnie nie pozyskujesz klientów przez internet, bo nie widać Cię w sieci. Ludzie trafiający np. z poleceń, czy przechodzący obok ulicą, to niewielki odsetek wszystkich możliwych klientów. W dzisiejszych realiach szukamy w sieci praktycznie wszystkiego od drobiazgów, po specjalistyczne usługi. Jest to wygodne i daje możliwość szybkiego porównania wielu ofert. Tego trendu już nigdy się nie zatrzyma.

Nasi klienci wybrali nowoczesne strony i sklepy internetowe

  • Eksbut Gina Piacci - strona i sklep internetowy, pozycjonowanie
  • Fit and Jump - landing page
  • Compact Project - strona internetowa
  • Etam Crew - strona www
  • ArtBody - strona internetowa
  • Wanda Śniegucka - strona internetowa
  • Tabasko sklep internetowy
  • EMS Fit Factory - strona internetowa
  • Nie lada sztuka - strona internetowa
  • Galarti - sklep internetowy
  • Profais strona WWW i pozycjonowanie
  • Zolux sklep internetowy
  • WSZ - strona internetowa
  • Restauracja Kameralna - strona internetowa
  • Mare e Monti - strona internetowa
  • Protea
  • Vera
  • Respimed
  • TanieTorebki
  • GetHelp
  • PortalLudziSztuki