W sklepie stale rozwijamy wachlarz aktywnych kampanii reklamowych wśród których występują:
Głównym obszarem naszych działań jest stałe poszukiwanie wyższej efektywności sprzedażowej, czyli chcemy uzyskać więcej za mniej. Ponieważ głównym celem jest zwiększenie efektywności, warto zaznaczyć, że budżet reklamowy rok do roku uległ niewielkim zmianą. W praktyce porównując r/r z każdego 1.000zł dodatkowego budżetu uzyskaliśmy dodatkowe 18.000zł przychodu.
Średni ROAS dla całego roku 2022 wyniósł 1633%, w tym czasie kampanie Google Ads wygenerowały w sklepie 8802 transakcje. W najlepszych miesiącach liczba transakcji wyniosła ponad 1300 zamówień, a ROAS zbliżał się do 2600%!
Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.
Komentarze
Powiązane zobacz więcej
wpisyZaufali nam
Dodaj komentarz