(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NDVMR27');

Google Ads dla sklepu Zwoltex w 2020 roku

Branża: E-commerce / Tekstylia
Czas: 12 miesięcy
Cel: Zwiększenie sprzedaży online

Google Ads dla sklepu Zwoltex w 2020 roku

Google Ads dla sklepu Zwoltex w 2020 roku

Sytuacja początkowa

  • marka Zwoltex jest dobrze znana wielu Polakom, a sklep internetowy działa od wielu lat
  • kampanie Google Ads prowadzimy od lipca 2019, ale w grudniu 2019 uruchomiliśmy również nowy sklep Zwoltex, co mocno wpłynęło na konwersję. Dlatego do case wzięliśmy cały rok 2020.
  • produkty w sklepie są stosunkowo tanie, więc średnia wartość zamówienia również jest nieduża, co utrudnia uzyskanie wysokich zwrotów z inwestycji.

Podjęte działania

Przygotowaliśmy kampanie produktowe oraz tekstowe dla głównych kategorii produktów. Sklep działał już kilka lat, więc uruchomiliśmy również reklamy brandowe. Część budżetu przeznaczyliśmy na reklamy graficzne promujące nowy asortyment.

Cyklicznie optymalizowaliśmy reklamy, wydzielaliśmy osobne grupy produktów - bestsellerów, tworzyliśmy alternatywne opisy do reklam tekstowych, przesuwaliśmy budżety i zmienialiśmy stawki max CPC. Wykorzystaliśmy również reklamy inteligentne w Google Ads.

Efekty

Średni ROAS dla całego roku 2020 wyniósł 1969%, w tym czasie kampanie Google Ads wygenerowały 7889 transakcji w sklepie Zwoltex. W najlepszych miesiącach liczba transakcji wyniosła ponad tysiąc, a ROAS zbliżał się do 3000%!

Szukasz profesjonalnych rozwiązań?

Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaufali nam