(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NDVMR27');

Google Ads dla sklepu z produktami dla dzieci oraz mam 2023

Branża: E-commerce / artykuły dziecięce
Czas: 12 miesiący
Cel: Zwiększenie sprzedaży online

Sytuacja początkowa

  • Klient sprzedaje głównie w swoim sklepie internetowym, produkty własne jak i wyroby innych producentów
  • w sklepie można znaleźć bardzo szeroki asortyment, choć skoncentrowany na dzieciach i ich matkach
  • naszym celem jest maksymalizacja sprzedaży przy zachowaniu założonego kosztu reklamy

Podjęte działania

Podstawowym celem, któy postawił przed nami klient jest utrzymywanie maksymalnego dopuszczalnego kosztu reklamy. Koszt ten został określony dla różnych grup asortymentu. Dla przykłądu produkty w promocji, mają zdecydowanie ostrzejsze wymagania niż produkty będące asortymentem własnym producenta.

Z racji dużej dynamiki zmian w produktach branży dziecięcej, konieczny jest stały monitoring uzyskiwanych wyników. Dobra komunikacja z Klientem umożliwia płynne reagowanie na działania realizowane przez konkurencję.

Efekty

W minionym roku uzyskaliśmy średni ROAS na poziomie 1398%. Przekłada się on na to, że każda z kampanii poruszała się wyznaczonych przez Klienta granicach rentowności, jednocześnie maksymalizując obroty. Najbardziej efektywna kampania z tych wysokoobrotowych uzyskała w tym okresie średni ROAS na poziomie 1917%, czyli koszt kliknięć stanowił 5,2% uzyskanego przychodu

Szukasz profesjonalnych rozwiązań?

Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaufali nam