(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NDVMR27');

Jak dodać administratora do grupy na Facebooku?

Nadajemy uprawnienia w grupach

W grupach tak samo jak na Twojej stronie firmowej możesz nadać swojemu zespołowi odpowiednie role. W przypadku grup są to dwie zaszczytne funkcje: administrator lub moderator.

Kim jest administrator grupy i jakie są jego przywileje?

Administrator to najwyższa rola na grupie. Może on nią zarządzać, edytować jej szczegóły, zatwierdzać prośby o dołączenie, akceptować posty, a nawet usuwać użytkowników. Co ważne, w przeciwieństwie do moderatora, administrator może również wprowadzać zmiany w ustawieniach grupy i usuwać innych administratorów oraz moderatorów. 

Miej na uwadze bezpieczeństwo swojej grupy i rozdawaj przywileje rozsądnie. Z drugiej strony, pomoc zawsze się przyda. Dobrze, jeśli ktoś z Twojego zespołu, lub profesjonalna agencja, trzyma rękę na pulsie i moderuje dyskusję w Twojej grupie. 

Jak zostać administratorem oraz jak nadać to uprawnienie innej osobie? 

Tworząc grupę, automatycznie zyskujesz rolę administratora. W przypadku, gdy chcesz dodać do niej nową osobę, wejdź na swoją grupę i znajdź zakładkę Członkowie.

Teraz wpisz w wyszukiwarkę imię i nazwisko osoby, którą chcesz dodać jako administratora. Po przesunięciu kursorem myszki na trzy kropki przy tej osobie pokaże Ci się lista czynności, które możesz wykonać z tym kontem. Wybierz opcję Dodaj jako administratora.

A może potrzebujesz pomocy technicznej profesjonalistów? Napisz na biuro@dynamite-studio.pl — chętnie Ci pomożemy!

Szukasz profesjonalnych rozwiązań?

Opowiedz nam, czego potrzebujesz. Możesz liczyć na nasze pomysły i pomoc.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaufali nam